Sulje
Elektroniikka ja navigointi
Kanta-asiakkuus
Ostoskärry

Asiakaspalvelu

Tarvitsetko apua tai neuvoja? Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, ota mielellään yhteyttä asiakaspalveluumme lomakkeen avulla.

FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Mitä toimitusvaihtoehtoja tarjoatte?

Toimitamme koko Suomeen, Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Kaikki paketit toimitetaan yhteistyössä Postnordin kanssa.

Postnord Noutopiste - Tilauksesi toimitetaan lähimpään Postnord noutopisteeseen. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestillä. Jos pakettia ei noudeta 14 päivän kuluessa, se palautetaan takaisin lähettäjälle.

Postnord Kotiinkuljetus - Tilauksesi toimitetaan kotiovelle asti. Saat automaattisen tekstiviestin, kun paketti on matkalla. Paketit toimitetaan kello 08-16 välillä. Pääkaupunkiseudulla on mahdollisuus myös iltatoimituksiin. Katso lisää Postnordin sivuilta.

Missä Watskin liike sijaitsee?

Valitettavasti meillä ei ole myymälöitä Suomessa. Watski toimittaa tuotteita ainoastaan verkkokaupan kautta.

Tuote, jonka haluan tilata, on loppu varastosta. Miten voin saada sen?

Klikkaa tuoterivillä olevaa pientä kirjekuorta. Jättämällä sähköpostiosoitteesi, saat automaattisen viestin, kun tuote on jälleen tilattavissa. Sähköpostiosoitteen jättäminen ei velvoita ostamaan.

Kuinka pitkä toimitusaika tuotteilla on?

Mikäli tuotesivulla ei erikseen mainita viivästyksestä, on toimitusaika 2-5 päivää, paikkakunnasta riippuen. Kaikki ennen kello 15 rekisteröidyt tilaukset lähetetään matkaan samana päivänä. Tämä koskee arkipäiviä.

En ole saanut tilausvahvistusta, miten toimin?

Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti antamaasi sähköpostiosoitteeseen, kun paketti lähtee matkaan. Voit tarkistaa, onko se päätynyt roskapostikansioon. Jos et ole saanut tilausvahvistusta vuorokauden kuluessa (arkisin), ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.

KATSO KAIKKI USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Viesti: