Usein kysyttyjä kysymyksiä
Täältä löydät usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin
Toimitukset
Yleistä toimituksistamme
Toimitamme koko Suomeen, Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Kaikki paketit toimitetaan yhteistyössä Bringin ja Postnordin kanssa.
Bring Noutopiste - Tilauksesi toimitetaan lähimpään Bring noutopisteeseen. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestillä. Jos pakettia ei noudeta 7 päivän kuluessa, se palautetaan takaisin lähettäjälle.
Postnord Noutopiste - Tilauksesi toimitetaan lähimpään Postnord noutopisteeseen. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestillä. Jos pakettia ei noudeta 7 päivän kuluessa, se palautetaan takaisin lähettäjälle.
Postnord Kotiinkuljetus - Tilauksesi toimitetaan kotiovelle asti. Saat automaattisen tekstiviestin, kun paketti on matkalla. Paketit toimitetaan kello 08-16 välillä. Pääkaupunkiseudulla on mahdollisuus myös iltatoimituksiin. Katso lisää Postnordin sivuilta.
Kuinka pitkä toimitusaika on?
Normaali toimitusaika on 3-5 arkipäivää.
Voitteko toimittaa pakettini pikalähetyksenä?
Valitettavasti emme voi tällä hetkellä toimittaa paketteja pikarahdilla. Toimitusaika riippuu toimitusosoitteesta sekä logistiikkakumppanimme senhetkisestä kuormituksesta.
Missä pakettini viipyy?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin jäljitämme lähetyksen.
Voinko seurata lähetystäni verkossa?
Voit halutessasi seurata lähetyksen kulkua Bringin tai Postnordin verkkosivuilla. Lähetystunnuksen saat asiakaspalvelustamme.
Toimitatteko Ahvenanmaalle? Leverar ni till Åland?
Valitettavasti emme voi toistaiseksi toimittaa tilauksia Ahvenanmaalle.
Tyvärr kan vi inte leverera till Åland.
Kuinka paljon toimituskulut ovat?
Toimituskulut Suomessa ovat seuraavat:
Posti/Bring - Noutopiste: 11,90 €
Postnord - Noutopiste: 11,90 €
Postnord - Kotiinkuljetus: 18,90 €
Palautus
Haluan perua tilaukseni. Miten palautan tuotteet?
Voit peruuttaa tekemäsi tilauksen 60 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Tämä koskee kaikkia muita, paitsi Löytönurkan ja tilaustuotteiden osalta on, joiden palautukseen sovellamme kuluttajasuojalain mukaista 14 vuorokauden pituista palautusoikeutta. Tuote tulee palauttaa vahingoittumattomana ja alkuperäispakkauksessaan. Kun kyseessä on kaupan peruminen, maksaa asiakas itse palautuksesta aiheutuvat rahtikustannukset, 11,9 € sekä mahdollinen rahti alkuperäiseltä tilaukselta.
Rekisteröi palautus verkkosivullamme (https://www.watski.fi/return-consumer ) tai ota yhteys asiakaspalveluumme. Rekisteröinnin yhteydessä saat rahtikirjan osoitetietoineen.
Palautusten käsittelyn nopeuttamiseksi tulee pakettiin merkitä tilausnumero ja lähettäjän nimi. Palautamme rahat ostoksestasi tai mitätöimme laskun, kun palautus on rekisteröity vastaanotetuksi varastollemme.
Tilaaminen
Tein juuri tilauksen verkkokauppaan, mutta haluan peruuttaa sen. Kuinka toimin?
Ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme, jotta ehdimme pysäyttää paketin. Varastomme ottaa normaalisti uudet tilauksen pakattaviksi välittömästi niiden rekisteröinnin jälkeen, joten aina pysäytys ei onnistu. Teemme kuitenkin parhaamme turhien rahtitoimeksiantojen välttämiseksi.
Haluan lisätä muita tuotteita juuri tekemääni tilaukseen, kuinka toimin?
Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. Sen sijaan voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupassamme.
En saanut tilausvahvistusta. Onko tilaukseni rekisteröity?
Sinulle tullaan lähettämään tilausvahvistus antamaasi sähköpostiosoitteeseen heti kun tilaus on käsitelty varastollamme. Mikäli et saa vahvistusta vuorokauden kuluessa, ota yhteys asiakaspalveluumme niin tarkistamme asian.
Kirjoitin tilaukseen väärän osoitteen / puhelinnumeron. Miten toimin?
Ota välittömästi yhteys asiakaspalveluumme. Vaihdamme paketin toimitusosoitteen, mikäli pakettia ei ole vielä luovutettu rahdinkuljettajalle. Puhelinnumeron oikeellisuus on ensisijaisen tärkeää, sillä ilmoitus paketin saapumisesta lähetetään antamaasi numeroon.
Minulla on alennuskoodi. Miten sen voi käyttää?
Kun olet valinnut tuotteet ostoskoriisi ja siirtynyt kassalle, näet tuotteet ja niiden hinnat yhteenvetona sivulla. Loppusumman alla näet alleviivatun tekstin "Onko sinulla alennuskoodi?". Klikkaa tästä ja paina "Aktivoi" -nappia. Nyt näet saamasi alennuksen ja uuden loppusumman.
Voinko ostaa teiltä yrityksen nimissä?
Kyllä. Valitse silloin kassalla sivun yläreunassa vaihtoehto "Tilaan Yrityksenä". Valitettavasti emme voi lähettää laskua yrityksille.
Voinko valita toimituksen noutopisteen itse?
Noutopiste on mahdollista vaihtaa manuaalisesti verkkokauppamme kassalla. Tilaajan osoitetietojen syöttämisen jälkeen voit valita toimituksen eri osoitteeseen kohdassa 5.
Voinko tehdä tilaukseni sähköpostilla?
Valitettavasti emme tällä hetkellä voi ottaa vastaan tilauksia sähköpostilla vaan kaikki tilaukset tulee laittaa sisään verkkokauppaamme osoitteessa www.watski.fi.
Löysin kiinnostavan tuotteen Ruotsin verkkokaupastanne, mutta en löydä sitä Suomen verkkokaupasta.
Kemikaalilainsäädäntö sekä tuotteiden painot ja mitat rajoittavat valikoimaamme suomalaisessa verkkokaupassamme. Ilmoita asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@watski.fi) mistä tuotteesta on kyse ja tarkistamme mahdollisuuden sen lähettämiseksi Suomeen.
Maksaminen
Kuinka maksan tilaukseni?
Voit valita eri maksuvaihtoehdoista verkkokaupassamme. Voit maksaa verkkopankin välityksellä, luottokortilla, laskulla, osamaksulla tai Mobilepayn avulla. Maksutavan valitset kassalla.
En ole saanut laskua tilauksestani, miten toimin?
Mikäli olet valinnut laskun maksutavaksi, mutta et ole saanut sitä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai Klarnan asiakaspalveluun (https://www.klarna.com/fi/).
Reklamaatio
Tilaamani tuote on viallinen. Kuinka toimin?
Mikäli haluat reklamoida tilaamasi tuotteen, voit rekisteröidä reklamaation verkkokaupassa (https://www.watski.fi/rek-consumer) tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua joko korvaavan tuotteen lähettämisellä tai kustannusten hyvittämisellä, tapauksesta riippuen. Mikäli viallinen tuote pitää lähettää takaisin Watskille, lähetämme sinulle rahtikirjan sen palautusta varten.
Jälleenmyyjät
Missä Suomessa on Watskin myymälä?
Valitettavasti meillä ei vielä ole jälleenmyyjiä Suomessa. Kaikki myynti tapahtuu verkkokauppamme kautta.
Haluan ryhtyä Watskin jälleenmyyjäksi Suomeen. Kuinka toimin?
Loistavaa! Ota yhteys meihin puhelimitse (+358248084311) tai sähköpostilla: Info.fi@watski.com.
Mainonta ja evästeet
Haluan, että poistatte kaikki tietoni rekisteristänne.
Mikäli et halua meiltä enää uutiskirjeitä, voit klikata viimeisimmässä uutiskirjeessä olevaa linkkiä tai ilmoittaa siitä meille sähköpostilla (info.fi@watski.com). Mikäli olet joskus tilannut meiltä tuotteita, voimme myös poistaa osoitetietosi rekisteristämme. Voit myös päivittää internet-lukijasi evästetiedot, katso tarkemmat ohjeet kohdasta Eväste- ja tietosuojakäytäntö.
Hinnat Watskissa
Kuinka paljon kuljetus maksaa?
Toimituskulut ovat 11,90€ agenteille ja 18,90€ kotiinkuljetukselle.
Miksi hinnat voivat vaihdella päivästä toiseen?
Watskin hinta seuraa Suomen markkinoita. Pyrimme aina tarjoamaan asiakkaillemme kilpailukykyisen hinnan, joten hintamme voivat muuttua päivittäin. Tätä kutsutaan dynaamiseksi hinnoitteluksi. Hintarobotti asettaa hintoja, jolla on sarja hintasääntöjä, jotka varmistavat, että pysymme alimmassa markkinahinnassa. Tällä tavalla voit luottaa siihen, että teet hyvän sopimuksen Watskista.
Voinko saada alennusta Watskista?
Jos aiot tehdä suuremman, yli €2000 ostoksen, voit ottaa meihin yhteyttä saadaksesi tarjouksen.