Sulje
Kanta-asiakkuus
Ostoskärry

KESKIKESÄN KAMPANJA - JOPA 31% ALENNUSTA KESÄTUOTTEISTA - KLIKKAA TÄSTÄ

Watskin myynti ja toimitusehdot

MYYNTI- JA TOIMITUSEHDOT

Watski.fi -verkkokauppaa ylläpitää Watski AB, organisaationumero 559218-8949, Kantyxegatan 14, 213 76 Malmö, Ruotsi. Nämä myynti- ja toimitusehdot koskevat tilauksia, jotka tehdään sivustollamme watski.fi ja joiden toimitusosoite on Suomessa ja tilaajana yksityishenkilö.

Tilaaminen ja maksu

Watski.fi on auki vuorokauden ympäri, joten voit tehdä ostoksia silloin kun sinulle sopii. Valitse tuotteet, jotka haluat ostaa ja laita ne "ostoskoriin". Vain varastossa olevia tuotteita voi tilata. Kassalla voit tarkistaa, että kaikki tiedot ovat oikein, kuten tuotteen hinta, tuotteiden määrä ja toimitusmaksu. Kaikki toimituskulut ja alennukset ovat selkeästi näkyvissä ennen kuin siirryt maksamaan.

Watskilla on yhteistyösopimus Klarnan maksupalvelun kanssa, joka tarjoaa sinulle turvallisen ja joustavan maksun. Klarnan eri maksuvaihtoehdot ovat suoramaksu tililtä, ​​maksu laskua vastaan ​​sekä maksun pilkkominen erämaksuiksi. Valitsemalla Klarnan maksuvaihtoehtona hyväksyt myös Klarnan ehdot. Lue lisää Klarnasta täältä: https://www.klarna.com/fi/. Voit myös valita suoramaksun verkkopankin kautta, korttimaksun (Visa tai MasterCard) tai Mobilepayn.

Kun olet rekisteröinyt tilauksesi ja saanut tilausvahvistuksen, tilausta ei voi enää peruuttaa, etenkin sesonkiaikana. Teemme kuitenkin parhaamme auttaaksemme sinua. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tarvitset apuamme.

Toimitusvaihtoehdot

Kaikki tilaukset lähetetään PostNordin välityksellä ja voit valita kahdesta eri toimitusvaihtoehdosta. Voit valita toimituksen lähimpään noutopisteeseen tai kotiinkuljetuksen suoraan ovelle, valittuun osoitteeseen. Normaali toimitusaika PostNord-paketeille on 2-5 arkipäivää, paikkakunnasta riippuen. Valitusta toimitusvaihtoehdosta riippumatta, pyrimme lähettämään kaikki ennen kello 14 rekisteröidyt tilaukset samana päivänä. Huomaa, että mittatilaustuotteiden toimitusaika on 1-2 päivää pidempi.

Tilausvahvistus

Kun olet tehnyt tilauksen Watskille, saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Sitova ostosopimus on voimassa vasta kun olet vastaanottanut tilausvahvistuksen. Jos olet Watskin kanta-asiakas, löydät aina tilausvahvistukset / kuitit asiakastilisi tilaushistoriasta.

Hinnat

Kaikki Watski.fi-sivuston hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% ja ne on esitetty Euroissa. Hinnat ovat voimassa Suomen rajojen sisällä. Jos tilauksella on toimitusmaksu, se ilmoitetaan ennen maksun tekemistä.

Pidätämme oikeuden hintavirheisiin, toimitusvirheisiin, loppuunmyytyihin tuotteisiin, painovirheisiin jne. inhimillisten ja teknisten virheiden joko valuutan tai veromuutosten vuoksi.

Kampanjat

Tarjoushintamme ovat voimassa rajoitetun ajan, ja alennetun hinnan viimeinen voimassaolopäivä on aina näkyvissä tuotesivulla. Poistomyyntihintamme ovat voimassa, kunnes tuote on loppunut varastosta. Kampanjoidemme aikana voimassa olevia tarjouksia (esim. Blue Weekend tai Black Friday) ei voida yhdistää muihin alennuskoodeihin. Blue Weekendin ja Black Fridayn aikana tehtyihin tilauksiin sovelletaan tavallisia myynti- ja toimitusehtoja.

Käynnissä olevan kampanjan ja huippusesongin aikana on kuormitus asiakaspalvelussamme ja varastollamme tavallista suurempi, mikä tekee tilausten peruuttamisesta mahdotonta. Mikäli asiakas haluaa perua kaupan, tulee tämä tehdä palautuksena toimituksen jälkeen.

Alennuskoodit

Alennuskoodimme ovat voimassa vain rajoitetun ajan, ja niihin voi liittyä erityisehtoja. Koodeja voidaan rajoittaa siten, että niitä voidaan käyttää vain tiettyjen tuotteiden, luokkien tai tuotemerkkien yhteydessä. Alennuskoodeja ei voida yhdistää jo alennettuihin hintoihin.

Seuraavien tuotemerkkien tuotteita ei voida yhdistää alennuksiin: Minn Kota.

Jos haluat käyttää alennuskoodia, on se ilmoitettava ennen tilauksen maksamista. Unohdettua alennuskoodia ei voi yhdistää tilaukseen maksun suorittamisen jälkeen.

Paketit, joita ei ole noudettu

Pakettia säilytetään noutopisteessä 7 päivän ajan saapumispäivästä. Tämän jälkeen paketti palautetaan lähettäjälle. Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta toimitusmaksu paketista, jota ei ole noudettu ajoissa noutopisteestä. Toimitusmaksu (tällä hetkellä 10€) kattaa paluurahtikustannukset.

Lahjakortti

Lahjakortin voimassaoloaika on kaksi (2) vuotta. Voimassaoloaika ilmoitetaan lahjakortissa. Lahjakorttia voidaan käyttää osittain ja rajattomia kertoja, kunnes sillä olevat rahat on käytetty. Lahjakortille ei voi ladata lisää rahaa.

Lahjakorttia ei vaihdeta käteiseksi. Lahjakortti on arvoasiakirja, josta asiakkaan tulee huolehtia. Lahjakorttia ei ole yhdistetty tiettyyn henkilöön. Watski ei vastaa hävinneestä tai menetetystä lahjakortista.

Lahjakortin ostamista koskeva sopimus solmitaan vasta kun Watski vahvistaa ostoksen asiakkaan tilaushetkellä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakas vastaa oikeiden tietojen täyttämisestä lahjakorttia ostaessaan. Watski ei korvaa lähetyksiä väärään osoitteeseen tms. jos niiden syynä on, että asiakas on antanut vääriä tietoja.

Watskin kanta-asiakkuus

Jäsenyys Watskin kanta-asiakasohjelmassa antaa asiakkaalle monia etuja, kuten ainutlaatuisia tarjouksia, varaslähdön alennusmyynteihin sekä pysyvän alennuksen ostoksista tietyissä tuoteryhmissä. Jäsenyys on maksutonta ja ilman irtisanomisaikaa, joten voit pyytää jäsenyytesi päättämistä milloin tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jäsenyys ja sen edut aktivoidaan rekisteröitymällä jäseneksi. Täältä löydät Watskin kanta-asiakasohjelman ehdot.

Henkilötietojen käsittely

Watski AB:lle antamiasi henkilötietoja käsitellään yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Suostumuksellasi käytämme kerättyjä tietoja täyttääksemme velvollisuutemme sinua kohtaan ja voidaksemme tarjota odotettua palvelua. Tarvitsemme henkilötietojasi seuraaviin tarkoituksiin:

• Jotta voit luoda henkilökohtaisen jäsentilin watski.fi-sivustolla

• Jotta voimme käsitellä tilauksesi ja maksusi ja toimittaa tilauksen sinulle

• Voidaksemme ilmoittaa toimituksen tila tai ottamaan sinuun yhteyttä, jos tilauksesi toimittamisessa on ongelmia

• Voidaksemme laskea bonuksen, johon sinulla on oikeus kanta-asiakkaana ja tarjota sinulle ehtojen mukaiset edut

• Voidaksemme lähettää sinulle mielenkiintoisia tarjouksia ja muuta markkinointia sähköpostitse ja tekstiviestillä sekä tietoa tapahtumista ja kampanjoista osoitteessa watski.fi

Evästeet ja tietosuojakäytäntö -dokumentista löydät kattavaa tietoa siitä, miten Watski AB käsittelee henkilötietoja ja mitä oikeuksia sinulla on näihin liittyen. Lain mukaan sinulla on oikeus tietää, mitä tietoja olemme rekisteröineet sinusta ja pyytää meitä muuttamaan tai poistamaan tietoja. Lisätietoja tietosuojakäytännöstämme löydät täältä.

Vastuunrajoitus

Emme ota vastuuta viivästyksistä / virheistä, jotka johtuvat yrityksemme hallinnan ulkopuolella olevista olosuhteista (ylivoimainen este). Nämä olosuhteet voivat olla esimerkiksi työnseisaus tai lakko, tulipalo, sota, hallituksen päätös, toimittajan toimesta vähentynyt toimitus tai puuttuva toimitus.

Emme vastaa tuotteesta mahdollisesti aiheutuvista välillisistä vahingoista. Lisäksi emme ota vastuuta tuotteiden ominaisuuksiin tehdyistä muutoksista, joita kyseinen toimittaja on muuttanut, ja muista tekijöistä, joita emme voi hallita.

Palautukset ja peruuttamisoikeus

Jos haluat palauttaa verkkokaupastamme ostetun tuotteen, sinun tulee rekisteröidä palautuksesi osoitteessa https://www.watski.fi/return-consumer. Sieltä voit myös ladata ja tulostaa rahtikirjan pakettiasi varten. Huomaa, että kuluttaja vastaa itse palautuskustannuksista ja varmistaa, että tuotteet on paketoitu huolellisesti. Kuluttaja vastaa paketista ja tuotteista, kunnes Watski on vastaanottanut ne. Pidä siis rahdinkuljettajan antama lähetyskuitti tallella, kunnes olet saanut vahvistuksen siitä, että paketti on saapunut perille.

Watski myöntää asiakkailleen 30 päivän peruutusoikeuden verkkokaupassa tehtyihin ostoksiin. Huomaa, että Outlet-tuotteisiin sovellamme 14 päivän palautusoikeutta. Peruuttamisoikeus lasketaan päivästä, jona asiakas vastaanottaa tuotteen. Jos asiakas käyttää peruuttamisoikeuttaan näiden 30 päivän kuluessa, koko maksettu summa palautetaan, lukuun ottamatta mahdollista rahtikulua. Peruuttamisoikeuden ehtona on, että tavarat palautetaan alkuperäispakkauksessa ja samassa kunnossa kuin tavaroiden vastaanottohetkellä. Jos tuote on koottu / asennettu / ollut käytössä, peruuttamisoikeutta ei ole. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi tuote on toimitettava PostNordille 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona olet hakenut peruuttamisoikeutta.

Alkuperäispakkauksen puuttuminen voi johtaa arvonmenetysvähennykseen, joten on suositeltavaa, että tuote palautetaan alkuperäisessä pakkauksessa, jotta koko kauppasumma palautetaan. Vältä hopeateipin käyttöä pakkauksen uudelleen sulkemisessa. Tavaroiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista vastaa kuluttaja.

Jos sinulle toimitetaan väärä tuote, pyydämme sinua lähettämään tuotteen takaisin meille kohtuullisen ajan kuluessa. Väärin toimitetun tuotteen on oltava käyttämätön ja ehjä.

Mittojen tai muiden räätälöityjen ominaisuuksien mukaan toimitettuja tuotteita ei voi palauttaa. Esim. köydet, pleissaukset tms.

Rahojen takaisinmaksu

Kun vastaanotamme palautuksen, se tarkistetaan, ja jos kaikki on kunnossa, maksetaan asiakkaalle hyvitys 14 päivän kuluessa. Tämä edellyttäen, että palautus on rekisteröity verkkosivustollamme: https://www.watski.fi/return-consumer. Voimme pidättää hyvityksen, jos asiakas ei voi todistaa, että on palauttanut sen. Summa palautetaan samalla maksutavalla, jota kuluttaja käytti ostaessaan. Esimerkiksi, jos kuluttaja on maksanut kortilla, palautetaan summa käytetylle maksukortille.

HUOMAUTUS: Watski voi jättää palauttamatta koko summan, jos tuote ei ole samassa kunnossa kuin se vastaanotettiin. Katso yllä oleva kappale: Palautukset ja peruutusoikeus.

Reklamaatiot

Watskin verkkokaupasta tehtyyn ostokseen sovelletaan Ruotsin kuluttajansuojalakia, jonka mukaan kuluttajalla on 3 vuoden ajan oikeus tehdä reklamaatio. Jos haluat vedota takuuseen tai virhevastuuseen Watskilta ostetusta tuotteesta, aloita rekisteröimällä reklamaatio verkkosivuillamme https://www.watski.fi/rek-consumer .  Rekisteröi reklamaatio käyttäen tilausnumeroasi ja anna lyhyt kuvaus vahingoista, voit myös liittää kuvia. Palaamme mahdollisimman pian ratkaisuehdotuksen tai mahdollisen rahtikirjan kanssa palautusta varten.

Jos haluat reklamoida tuotteen, tulee asiasta ilmoittaa kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun tuotteessa on havaittu vika. Suosittelemme, että valitat tuotteesta mahdollisimman pian ja viimeistään kahden kuukauden kuluessa vian havaitsemisesta.

Jos valitus on perusteltu, Watski korvaa rahtikulut, jotka aiheutuvat tuotteen lähettämisestä meille. Jos ei, sinun on kuluttajana maksettava kaikki kuljetuskustannukset, mukaan lukien lähetyskulut tuotteen palauttamisesta tutkinnan jälkeen. Muista pakata tuote huolellisesti ja säilyttää rahdinkuljettajalta saatu kuitti. Kuluttaja on vastuussa tuotteista, kunnes ne saapuvat Watskille.

Watski voi joko korjata tuotteen, vaihtaa viallisen tuotteen, palauttaa rahasi tai myöntää hinnanalennusta, tilanteesta riippuen. Vaatimuksena reklamaation hyväksymiselle on, että valitus on perusteltu ja että tuotteen virhe tai vahingoittuminen ei johdu käsittelyvirheistä, normaalista kulumisesta, tuotteeseen tehdyistä muutoksista tai kuluttajan väärinkäytöksistä. Tähän sisältyy esim. jonkin tuotteen tai sen komponentin käyttäminen väärällä virtajännitteellä.

Huomaa, että Watski ei vastaanota ilman postimaksua lähetettyjä tuotteita. Ota aina ensin yhteys Watskiin ennen reklamoitavan tuotteen lähettämistä.

Mikäli olet saanut väärän tuotteen tai paketistasi puuttuu tuotteita, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme asian korjaamiseksi. Lähetä mielellään tilausnumerosi ja kuvia siitä, mitä olet vastaanottanut.

Päätöksen riitauttaminen

Jos emme löydä tyydyttävää ratkaisua, voi kuluttaja kääntyä kuluttajansuojaa valvovan viranomaisen puoleen. Koska Watski on ruotsalainen yritys, sovellamme Ruotsin kuluttajansuojalakia ja pyydämme asiakasta kääntymään riita-asioissa Allmänna Reklamationsnämndenin puoleen: https://arn.se/

Euroopan kuluttajakeskuksen mukaan verkkokapasta tehdyn ostoksen voi tarvittaessa riitauttaa ODF-foorumissa. Valituksen voi tehdä täällä http://ec.europa.eu/odr.

Viimeksi päivitetty 2.11.2020

Ota meihin yhteyttä

Voit ottaa Watskiin yhteyttä seuraavasti:

Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@watski.fi
Puhelin: +358248084311