Sulje
Elektroniikka ja navigointi
Watskin myynti ja toimitusehdot

MYYNTI- JA TOIMITUSEHDOT

NÄIN TEET OSTOKSIA

Watskin verkkokauppa on suunnattu Suomessa oleville yksityisasiakkaille. Suomalaiset yritysasiakkaat voivat ottaa yhteyttä sisaryritykseemme, tukkumyyjään Nautec AB:n (www.nautec.se). Yksityisasiakkaat voivat tehdä kätevästi ostoksia verkkokaupassa ja tarvittaessa olla yhteydessä Watskiin puhelimitse +358248084311 tai sähköpostitse: info.fi@watski.com. 

HINNAT JA MAKSAMINEN

Watski AB:n verkkosivustolla olevat hinnat päivitetään reaaliajassa ja niihin sisältyy alv. Hinnat on ilmoitettu euroissa ja jokaiseen tilaukseen lisätään rahtikustannukset. Ostaminen suoritetaan luottokorttia tai verkkomaksua käyttäen (Aktia, Danske Bank (Sampo), Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki (OmaSp), OP-Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken). Tarjoamme yhteistyössä Klarnan kanssa myös mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla. Voit myös tehdä ostoksia Mobilepay-sovellusta käyttäen. Rahtikustannukset näkyvät ostoskorissa. Emme myy alle 18-vuotiaille tilaajille.

TOIMITUKSET 

Kun teet tilauksen, sinulle ilmoitetaan postinumerostasi riippuva arvioitu toimitusaika. Antamaasi matkapuhelinnumeroon lähetetään myös toimituksen tilaa koskevia tekstiviestejä. Odota aina, että saat tiedon paketin noutovalmiudesta.

KAUPAN PERUUTTAMISOIKEUS

Voit perua kaupan 30 päivän kuluessa tavaran noutamisesta.

Jos haluat peruuttaa kaupan, sinun tulee ilmoittaa siitä rekisteröimällä palautus Watskin verkkosivuilla (https://www.watski.fi/return-consumer). Peruutusoikeus on voimassa vain jos tavara on alkuperäisessä kunnossaan ja pakkauksessaan. Asiakas maksaa tavaran palautusrahdin. Älä lähetä tavaraa ilman Watskilta ennakkoon hankittavaa viitenumeroa, jonka saat rekisteröityäsi palautuksen. Jos tavara ei ole alkuperäisessä kunnossaan ja alkuperäisessä pakkauksessaan, Watski tekee arvonmenetysvähennyksen. Takaisinmaksu suoritetaan käyttämääsi maksutapaa käyttäen 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Palautuksesta mahdollisesti aiheutuva arvonmenetysvähennys kuitataan takaisinmaksun yhteydessä. Huomioi, että kaupan purkamista ei voida soveltaa metritavarana tilattuihin tuotteisiin. Huomaa myös, että poistomyyntituotteisiin sovellamme 14 päivän palautusoikeutta. 

HUOLTO-, REKLAMAATIO- JA TAKUUASIAT

Mikäli haluat reklamoida lähetyksen, ilmoitat asiasta Watskille. Reklamaation voit rekisteröidä verkkosivuiltamme löytyvällä lomakkeella (https://www.watski.fi/rek-consumer). Voit myös imoittaa huolto- tai takuuasiasta sähköpostitse osoitteeseen info.fi@watski.com. Kirjoita tilausnumerosi ja yhteystietosi ja kuvaile asiasi. Watskin myymille tavaroille annetaan tavallisesti 1 vuoden takuu. Jotkut toimittajat antavat pidemmän lisätakuun. Takuuasioiden yhteydessä Watski lähettää paluutoimitusta varten rahtikirjan ja maksaa rahdin. Huomioithan, että palautusnumeron saaminen ei tarkoita, että palautusta olisi hyväksytty. Älä lähetä tavaraa ennen kuin olet saanut Watskilta viitenumeron ja vastauksen. Watski ei lunasta postiennakolla lähetettyjä lähetyksiä.

KUITTI

Kun vahvistat ostoksen, kuitti näkyy näytölläsi. Tulosta kuitti tai kirjoita tilausnumero muistiin, jotta voisit viitata siihen mahdollisen yhteydenoton yhteydessä. Lähetämme tilausvahvistuksen myös ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

YHTEYSTIEDOT

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, ota yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse
Sähköposti: info.fi@watski.com, Puhelin: +358248084311

LAHJAKORTIT

Lahjakorttien voimassaoloaika on kaksi (2) vuotta. Voimassaoloaika ilmoitetaan lahjakortissa. Lahjakorttia voidaan käyttää osittain ja rajattomia kertoja, kunnes sillä olevat rahat on käytetty. Lahjakortille ei voi ladata lisää rahaa.

Lahjakorttia ei vaihdeta käteiseksi. Lahjakortti on arvoasiakirja, josta asiakkaan tulee huolehtia. Lahjakorttia ei ole yhdistetty tiettyyn henkilöön. Watski ei vastaa hävinneestä tai menetetystä lahjakortista.

Lahjakortin ostamista koskeva sopimus solmitaan vasta kun Watski vahvistaa ostoksen asiakkaan tilaushetkellä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakas vastaa oikeiden tietojen täyttämisestä lahjakorttia ostaessaan. Watski ei korvaa lähetyksiä väärään osoitteeseen tms., jos niiden syynä on, että asiakas on antanut vääriä tietoja.

KAMPANJAT

BLACK FRIDAY - Black Friday-tarjouksiin ei voi yhdistää muita kampanjakoodeja tai alennuskoodeja. Black Fridayn aikana tehtyihin ostoksiin pätevät tavalliset osto- ja myyntiehdot koskien kaupan peruuttamista. Korkean kuormituksen vuoksi, Watskilla ei ole mahdollisuutta peruutta tai pysäyttää jo tehtyjä tilauksia. Mahdollinen tavaran palauttaminen tulee tehdä toimituksen saavuttua perille.

MUUTA

Watski AB:n verkkosivustolla tapahtuvaan myyntiin sovelletaan Ruotsin etämyyntiä koskevaa lakia, Distansavtalslagen (2005:59), sekä Ruotsin kuluttajamyyntilakia, Konsumentköplagen (1990:932). Watski noudattaa kaikessa Ruotsin yleisen kuluttajavalituslautakunnan suosituksia. Fakta- ja hintatiedot annetaan virheitä, toimittajan hinnankorotuksia, mahd. virheellisesti ilmoitettuja teknisiä spesifikaatioita ym. sekä loppuunmyyntiä koskevin varauksin. Watski AB pidättää itsellään oikeuden muuttaa kaikkia tietoja ilman ennakkoilmoitusta, muun muassa hintoja, teknisiä tietoja sekä tuotetarjouksia. Mahdollisten erimielisyyksien yhteydessä Watski AB noudattaa Ruotsin yleisen kuluttajavalituslautakunnan suosituksia. Ellei toisin mainita, tarjoukset ovat voimassa kunnes tavarat loppuvat varastosta.

Ota meihin yhteyttä

Voit ottaa Watskiin yhteyttä seuraavasti:

Sähköpostiosoite: info.fi@watski.com
Puhelin: +358248084311

Kirjaudu sisään